Rady pacientům

Ve stomatologii je část poskytované zdravotní péče hrazena přímou úhradou pacienta zdravotnickému zařízení. Informujte se předem na výši případné přímé úhrady u svého ošetřujícího lékaře

Pacienti, kteří nejsou spokojeni s ošetřením a neuspějí s reklamací u lékaře, se mohou obrátit na revizní komisi Oblastní stomatologické komory v okrese :

MUDr. Zdeněk Kužel
telefon +420 499 432 298

Adresa kanceláře

Oblastní stomatologická komora
Slovanská 94,
543 01 Vrchlabí

Tel.: 438 422 019, 438 421 135
Fax: 438 421966
E-mail: osk.trutnov@hmc.cz

Případné osobní jednání:

Zdeněk Hruška
sekretář OSK
telefon +420 603 210 510

je kancelář otevřena (v I. patrě objektu) pondělí 16.oo až 17.3o h.

Hledáte ošetřujícího zubního lékaře?

Seznam zubních lékařů, kteří přijímají (registrují) nové pacienty

Hledáte aktuální zubní pohotovost v ČR?

Přehled zubních pohotovostí v ČR

Ze zákona o veřejném zdravotním pojištění

Pojištěnec má právo na výběr pojišťovny provádějící veřejné zdravotní pojištění. Zdravotní pojišťovnu lze změnit jednou za 12 měsíců a to vždy k 1. dni kalendářního čtvrtletí.

Kratší lhůta (1. den následujícího kalendářního měsíce) platí, vstoupí-li pojišťovna do likvidace nebo je na ni zavedena nucená správa.

Pojištěnec má právo na výběr lékaře či jiného odborného pracovníka ve zdravotnictví a zdravotnického zařízení, kteří jsou ve smluvním vztahu k příslušné zdravotní pojišťovně. Toto právo může uplatnit jednou za tři měsíce.

Lékař má oprávnění odmítnout převzetí pojištěnce do péče, pokud by tím bylo překročeno jeho únosné pracovní zatížení či z jiných závažných příčin, s výjimkou případů, kdy se jedná o neodkladné ošetření vážnějšího úrazu nebo onemocnění. Každé odmítnutí převzetí pojištěnce do péče musí být lékařem pojištěnci písemně potvrzeno.

Pojištěnec je povinen prokazovat se při poskytování zdravotní péče (mimo poskytování léčebných prostředků a prostředků zdravotní techniky) platným průkazem pojištěnce nebo náhradním dokladem vydaným příslušnou pojišťovnou.